Christians liv.blogg.se

2024-02-24
09:00:00

Humor det har jag.

Halloj. 😃
 
Jag anser att jag har en mycket bra humor och försöker fĂ„ mĂ€nniskor till skratt. fast det Ă€r ju inte alltid som det fungerar men jag försöker. Jag tar inte Ă„t mig att de kanske skrattar Ă„t mig Ă€n med mig, för ibland kanske det Ă€r min mening att fĂ„ de bara att skratta. Jag försöker ju att dra roliga skĂ€mt i vardagen och det kan vara sĂ„ att jag inte har funderat sĂ„ lĂ€nge pĂ„ dem heller utan de bara kommer till mig. 😀 Det Ă€r alltid roligt att se och höra sina kollegor skratta för ibland Ă€r det jobbigt att kan ha varit sĂ„ ett tag, dĂ„ kanske stĂ€mmningen i gruppen kan lĂ€ttas upp genom ett skĂ€mt eller tvĂ„. De fĂ„r inte bara vara för gamla för dĂ„ kanske de luktar skĂ€mt och det Ă€r inge bra, 
 
Alltid lika uppskattat nÀr arbetsgivare bjuder pÄ nÄgot, dessa kakor gick inte Ät som smör i solsken sÄ lÀnge jag var kvar pÄ de arbetspplatsen. Jag kÀnner att det blir en helt annan stÀmmning i en arbetsgrupp om det bjuds pÄ nÄgot. Det kan vara kakor eller kanske smörgÄs, men sÄ fort det kommer fram en massa godis dÄ Àr alla som hökar och ska ta de bÀsta och godaste karamellerna.
 
Jobbade pÄ en möbelfabrik som tillverkade pallar, en dag sÄ pallade jag inget mer.
 
Vilken bulle Àter gÀrna elektrikern? Kan el bullen.
 
Hittade en massa saker i en lÄda men den var för tung för att jag skulle orka hÄlla lÄda.
 
Det var en geting som hade huvudrollen i en film, bi:et fick spela bi-rollen.
 
Kan jag fÄ en kÎpp kaffe? Inte en thÚ.
Kommentera inlÀgget hÀr:
Namn: Kom ihÄg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: