Christians liv.blogg.se

2023-10-18
11:08:14

Ledig dag. :)

Skepp och hoj. 😀
 
Idag Àr jag ledig och dÄ Àr det min uppgift att hÄlla efter i hemmet. 
Har redan hunnit med tvĂ„ besök ett för mig och ett för dottern, sĂ„ nu Ă€r vi hemma igen och ska ta tag i alla saker som ska göras hĂ€r hemma. TvĂ„ saker har jag redan gjort och det Ă€r att plocka i och ur diskmaskinen och göra rent pĂ„ diskbĂ€nken. Det Ă€r sĂ„ trĂ„kigt att plocka ur diskmaskinen det Ă€r ju trevligare att plocka in i den för dĂ„ försvinner ju disken. 😂
Sen ska jag tvĂ€tta ocksĂ„ sĂ„ man kommer ikapp, med det ocksĂ„ annars fĂ„r vi gĂ„ med rumpan bar. Men tvĂ€tta Ă€r helt okej, för jag kan ju tvĂ€tta utan att det blir missfĂ€rgat eller att klĂ€desplaggen krymper för mycket. 🙈
 
Sedan blir det att plocka iordning sĂ„ det ser bra ut hĂ€r hemma sĂ„ man hittar saker som man behöver utan att behöva bli arg pĂ„ sig sjĂ€lv för att jag inte hittar det jag leter efter. För oftast sĂ„ Ă€r det jag som har förlagt det utan att jag kommer ihĂ„g vart jag la det. 😌
Sedan kanske det blir att dammsuga och vĂ„ttorka golv om andan faller pĂ„ vill sĂ€ga det Ă€r ju inte sĂ€kert, för ibland sĂ„ tĂ€nker jag att det som inte blir gjort idag fĂ„r jag göra imorogn. Men det Ă€r ingen bra idĂš för det blir vĂ€ldigt sĂ€llan gjort dagen efter. 🙈
 
Ha en bra dag, nu vet ni vad jag ska försöka göra idag. 😀
 
Kommentera inlÀgget hÀr:
Namn: Kom ihÄg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: