Christians liv.blogg.se

2022-11-01
07:29:00

Kvalitetstid.

Hej svejs grus och gnejs. 😀
 
HĂ€r hemma har vi börjat att spela Radioapan tillsammans, vi letar efter saker med hjĂ€lp av en ficklampa. Det Ă€r vĂ€ldigt kul för jag Ă€r inte sĂ„ bra pĂ„ det. 😂 Men jag sĂ€ger till sonen att vi ska kĂŽra varannan gĂ„ng men det blir ju inte alltid sĂ„ och det Ă€r inte jag som inte hĂ„ller mig till reglerna. Men det brukar gĂ„ bra vi blir ju inte osams iallafall. Men det Ă€r vĂ€ldigt roligt att ha nĂ„got att spela tillsammans för det blir ju kvalitetstid med varandra. 😃 
 
Men vi lyckas alltid klara av det och har samtidigt roligt tillsammans, samtidigt som vi övar pÄ samarbete. Men jag mÄste nog öva i smyg för jag har inte fÄtt in snitsen Àn, sonen ser sakerna snabbare Àn jag. Men vad gör det vi Àr ju ett team. Men jag mÀrker ju att jag Àr till Ären kommen och börjar bli lÄngsammare och lÄngsammare. 
Men dottern Àr Ànnu snabbare hon bara swichar ficklampan över skÀrmen sÄ hittar hon sakerna som hon letar efter, dÀr ligger jag Ànnu mer i lÀ......
 
HĂ€romakvĂ€llen sĂ„ spelade jag och sambon lite supermario, det gĂ„r ju som det brukar jag dör fort och hon fĂ„r fortsĂ€tta spela utan mig. SĂ„ jag erkĂ€nner jag Ă€r inte sĂ„ bra........ Men efter tag kom sonen ner och sa jag vill ocksĂ„ spela, sagt och gjort vi bytte spel till Mario Kart och jag och sonen spelade det en stund. Han gapade och skrek nĂ€r det inte gick som han ville, sambon undrade vart vinnarskallen kom ifrĂ„n. Jag har ingen aning jag Ă€r ingen vinnarskalle, jag tycker bara inte om att förlora i spel och sport men det har ju inte med vinnarskalle att göra. 😂🙈
 
Kommentera inlÀgget hÀr:
Namn: Kom ihÄg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: