Christians liv.blogg.se

2021-05-06
20:55:17

Inte ha en mobil.

God afton. 😀

Idag hĂ€nde det att min mobiltelefon inte hade laddat upp batteriet, sĂ„ det betyder nog att den ocksĂ„ kĂ€nner sig kanske inte helt hundra.😂 Jag har ju inte det bĂ€sta tĂ„lamodet ocksĂ„ sĂ„ jag kĂ€nde att ju lĂ€ngre tiden/dagen gick sĂ„ gav jag mer och mer upp. Sa att den kommer igĂ„ng lagom till kvĂ€llen. 

Men det har kĂ€nts skönt att inte ha en mobiltelefon heller dĂ„ man inte har kunnat kolla sociala medier. Men det som har varit jobbigt ju att man har ju inte fĂ„tt notiser om nyheter eller andra viktiga saker. Det har ocksĂ„ kĂ€nts konstigt att inte kunna kolla upp saker om det har varit nĂ„got jag undrar över. Sedan kĂ€ndes det som det borde pĂ„ tiden innan mobiltelefonens intĂ„gande. Man skulle fĂ„ bestĂ€lla tidning plats nĂ€r man skulle ses, Sedan var det ju bara att hoppas att man var pĂ„ rĂ€tt plats vid rĂ€tt tid.

Summa sumarum det har varit rĂ€tt sĂ„ skönt att inte ha en mobiltelefon i fickan som vibrerar eller piper sĂ„ fort det har hĂ€nt nĂ„got. Men samtidigt vĂ€ldigt konstigt dĂ„ det Ă€r nĂ„got som har saknats. 
Kommentera inlÀgget hÀr:
Namn: Kom ihÄg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: