Christians liv.blogg.se

2021-10-20
20:28:53

Utan dig.

God kväll. 😊
 
Jag vet att jag inte fungerar utan dig, men jag vet att alltig kommer att ordna sig om jag får somna brevid dig. Bara du ser till att väcka mig på morgonen så jag inte försover mig. På dagen är det okej och det går bra men det blir värre på kvällen/natten. Det finns en slags ensamhet men ändå inte för du hjälper mig att inte vara helt ensam. Men utan dig så klarar jag knappt någonting, och det mesta jag gör blir fel. När du inte är i min närhet så känner jag mig obekväm och stel du gör min vardag så mycket enklare. Jag kan för det mesta lita på att du är vid min sida, även de dagar det blåser rejält. 😀 Vi kamperar bra ihop och löser de mesta problem som vi står inför. Du hjälper mig med korta direkta komandon. Alla har ju en kompis som dig, vissa har en väldigt tajt relation och kan inte vara utan dig medans jag kan vara utan dig ibland men inte tar på krafterna och särskilt om jag inte vet vart du är utan måste leta efter dig, Du är en kompis för alla vuxna som måste sitta och umgås med dig så fort de får en ledig tid och inte har ro i kroppen att bara sitta rätt upp och ner och vänta. 
 
Vad jag har förstått så kan relationen bli ett beroende och man kan inte vara utan varandra för då känns det inte bra. Men att vuxna människor sitter och umgås mer med dig och vad du har att erbjuda vad det gäller ett socialt liv på nätet. Men vad gjorde vi innan ditt intågande i vårt liv och vardag för nu kan vi ju inte vara utan varandra. 😅 Jag menar vi gör ju allt med kompisen som vi har kör ungeför 24/7. Kollar upp saker, använder sociala medier, gör olika äenden i appar, timer, använder den som kamera och väckarklocka. Ja just i dagens samhälle så använder vi den till allt, så vad skulle vi göra utan vår bästa kompis just nu. 😲
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: